Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: RaR
Data: 2011-12-14 16:22:10
p.s.

Dėl tų eurų aprūpinimo, išsakyto anksčiau. Na tai natūraliai jais
apsirūpini - parduoti turintiems eurų prekę ar paslaugą ir turi jų, gali
ką nors pirkti iš jų. Kai eurai duodami nepardavus jokios paslaugos ar
prekės, tai vadinasi parama arba paskola, priklausomai nuo to reikalauja
davėjas juos atiduoti, ar ne. Beje, abiem būdais Lietuva ir gauna tų
eurų, kadangi nesugeba parduoti tiek kiek perka (arba nepirkti daugiau
nei parduoda). Tas pats tinka ir žmogui, ir valstybei.