Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Remigijus
Data: 2011-10-27 23:09:10
Be abejo. Pvz. Keinsas, ar dar kitas ten kažkoks ekonomistų (ne ekonomų)
"dievukas"...

Remigijus

P.S. Manęs nestebina, kai kokiame nors veikale, nesvarbu kokio lygio -
nuo tiek žemo, kad neįsivaizduoji, iki tiek aukšto, kad neįsivaizduoji,
randu klaidų. Klysti žmogiška. Esmė ne klaidos, o jų taisymas.