Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Dex
Data: 2011-10-23 11:49:39
su valiutinėm aš truputi užbėgau į priekį, nes tai elementaru, jei
pagautum mano mintį tai ir pats suprastum, apie pinigų spausdinimą,
valiutų valdybos modelio atsisakymą ir t.t. Dabar deja, tingiu aiškinti,
nes eilinį kartą reikės paklodes prirašyti. Tam yra normalūs ekonomikos
forumai, kur galima pasiskaityti.

Dex