Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: abc
Data: 2011-11-01 00:50:58
On 10/27/2011 8:01 AM, Dex wrote:
> Na tai tolimesnis mano tekstas ir patvirtino, kad aš visgi palaikau
> krizės variantą. Tada belieka klausimas - kodėl taip yra krizės metu. Ar
> suaktyvėja žmonės, ar tiesiog sumažėjo paslaugų/prekių teikėjų, dėl ko
> susidaro įspūdis, kad esantieji yra pilni, pilnai apkrauti darbu.
>
> Kas liečia pilnas žmonių parduotuves, tai galima būtų pritempti idėją,
> kad "krizių metu duonos paklausa visada išauga", t.y. maisto produktų
> paklausa didėja. Gal būt žmonės tiesiog pasąmoningai eina į pardes ir
> viską perka, nes bijo kažko. Žinoma, didėja poreikis ilgai stovintiems
> [...]

Nu nežinau, kiek matei žmonių konservais apsivertusiais? :)) aš tai
paskutinį sykį Lietuvoj parduotuvėj su šnapso bonkėm matau lakstančius
vyriškius....vadinasi - krizė dar nieko nepalietė, vyksta tik
paruošiamasis etapas.

> Jei žiūrint grynai iš ekonominės pusės - gal būt žmonės dėl pinigų
> trūkumo nebeperka pilnų vežimėlių maisto, tačiau perka po mažai, bet
> dažniau, kas ir sukelia "pilnų parduotuvių efektą". Jei imsim, kad tai
> yra tiesa, tai iš dalies tai įtakoja ir transporto paagusėjimą gatvėse.

Tokį efektą aš mačiau nuo Akropolio pastatymo laikų. Chebrantus iš
baltarusijos autobusais veždavo pasižiūrėti Lietuvos EKONOMINIO STEBUKLO.

viskas būtų paprasčiau, jeigu kartais atsirastų sutikrinti su
analogijomis istorijoje. T.y. visiems pinigų davė, tai ir puolė
išlaidauti :)