Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: RaR
Data: 2011-10-18 10:16:08
Nesutinku su tuo. Jau kažkada čia buvo diskusija apie anarchiją. Aš
teigiu, kad nesant trečio įsikišimo normalios rinkos, bent jau kiek nors
didesnės, negali būti. Gali būti tik kažkoks turgelis.

O apskritai apie kažkokią klasikinę - neklasikinę rinką kalbėti nėra
prasmės, nes sąlygos pastoviai keičiasi, į tą pat upę dukart neįbrisi.
Vis tik rinkos ekonomikos esmė - gamintojų pasirinkimas ką ir kiek
gaminti, pirkėjų pasirinkimas ko ir kiek pirkti, ir iš tų pasirinkimų
atsirandančios kainos.

Man, pavyzdžiui, Švedija ir Danija yra daug tikresnės rinkos ekonomikos
šalys nei daugelis tų, kurios kartais vadinamos laukinio kapitalizmo
šalimis.