Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-10-16 23:34:21
"klimpsta į rinkodaros „strategų“ hipnozę, kurioje jau seniai plūduriuoja prekybcentriai ir beveidžiai aludariai, draudikai ir prezervatyvų pardavėjai, bankininkai ir farmacininkai, mulkindami pasaulį savo nesibaigiančiais rinkodaros kliedesiais."
http://www.lrytas.lt/-13187555101316449734-architektas-a-karalius-kaunui-reikia-apsispr%C4%99sti-kas-svarbiau-b%C5%ABti-savimi-ar-atrodyti.htm

Tokie kliedesiai ir priveda prie to, ko jūs labiausiai bijot, bet sąmoningai ar nesąmoningai vedat prie to.