Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: RaR
Data: 2011-10-19 10:28:09
Normalus keinsiizmas būtų taupyti ekonomikos pakilimo metu ir kaupti
rezervus, galbūt netgi didinant mokesčius. Taip ne tik sukaupiamas
rezervas juodai dienai, bet ir pristabdoma ekonomika, burbulų kilimas.

O smukus bendrai paklausai - didinti valstybės išlaidas, galbūt net
mažinti mokesčius. Dabar gi esant pakilimui skolinasi nuosaikiai, o
atėjus krizei - daug. Todėl skolos dažnai pasiekia tokį mastą, kad net
krizės metu esi priverstas smarkiai rėžti išlaidas, kas veda į ekonominį
kolapsą.