Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: MRT
Data: 2014-01-16 11:18:50

> Tai aš tau ir paaiškinu, ko tu nesupranti. Ar atsakiau į klausimą <..>

Tai kas atsakyt turejo? :)) .. lyg ir manes prasei atsakyt i klausimus, pateikei atsakymus,
as vis vien nesutikau atsakyt, vel priekaistai :D ... Ir dar isvada, kad "nesuprantu"..

> Taip mėgsti objektyvumą, tačiau neatkreipi dėmesio, kad ten skaičių/faktų/teiginių yra (buvo; dabar jau kažkodėl nebeatveria) ir
> daugiau.
> Visa esmė — kas iš ten buvo paimta, kaip pagrindas, kuriuo remiamasi įrodinėjant savo teiginius.

Du veikejai issirinko fragmenta diskusijai.. visas tekstas ir kontekstas ne mano srities..
As prisijungiau tik i ta fragmenta.. t.y. nesapaliojau ten, kur neismanau.
Tuo paciu susidare toks ispudis, kad ir tau rasant atsakymus teko pasigooglint/pasitikslint.

> Tačiau nesuprantu, kodėl tu man priekaištauji, jei net nesigilini į fleimo eigą ir argumentus.

> Aš pripažįstu, kad ten yra skaičių. Kaip ir kitų duomenų/teiginių. Bet kodėl man reikia dar kažką pripažinti, jei <...>

Ka ir sakiau "Laimis: Codec'as pasiėmė skaičius (pradinius duomenis) iš vienos operos <..>"
o is tikruju CodeC'as ne pasieme, o Sail'as pakiso.. ir CodeC'as paeme (ne pats pasieme)..
Sakyciau totali smulkmena.. galetum ir nusileist.. bet ne.. kitais argumentais uzpili :))
Tuo labiau sioje diskusijoje as nieko apie tuos halogenus neklausiau ir niekam
apie ju tech-charakteristikas nieko neaiskinau.. stengiausi atsiribot nuo sio konteksto.

A jo.. zadejau rist .. pozicija savo parasiau, kurios priekaistu nepavadinciau.. lyg ir viskas ok :)