Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-23 17:45:12
On 2013.12.23 15:40, Laimis wrote:

> [...]
> galima pasiginčyti. Jei nepastebėjai, tai daugumos parduotuvių, kurios
> masina ryškia ir malonia šviesa, apšvietimas — reflektorinis. Ir
> nebūtinai tik prekystalinės zonos (nors jos ir paryškintos). Nieko
> keisto: apšvietimas ne taškinis, o paskirstytas ir naudingai
> koncentruotas (o ne blankiai išsklaidytas atspindžių nuo lubų ir sienų,
> grindų) ir gali būti lanksčiai keičiamas (ryškumo zonos). Tai jau
> preferencijos, bet didesniame kambaryje vienas didelis master šviestuvas
> su 300 W šviesos centre (ir dar su tamsesniu interjeru) mano galva —

bet tai ble ble, ant kiek sugebejimai viska suplakt ir lygint b su p.
o jei interjeras ne tamsesnis, o jeigu jis apskritai YRA ? o jeigu tam
tikros interjero detales apsviestos del grozio kaip priklauso
reflektoriais, o bendrai patalpa - nereflektoriais? o jeigu dar kasnors
? :)))) kaip ir apie sviesumo jutima logaritmini - pradzioj teigei kad
priklausomybe nelogaritmine, poto suplakei dar kruva faktoriu, kurie
itakoja sviesumo suvokima, nors buvo kalba konkreciai apie priklausomybe
nuo liumenu, islaikant kitas salygas vienodas. matyt nieko protingesnio
i tema neradai, tai nutarei papasakot kazkam 'naujiena'. poto jau visgi
pripazinti teko, kad deja bet priklausomybe logaritmine :DD dabar ziuriu
issitraukei parduotuviu, prekystaliu ir zonu apsvietima, kaip
reflektoriu argumenta, nors jau as pats pacioj temos pradzioj taip ir
parasiau - kad tam jie ir skirti. o ne kambariu bendram apsvietimui,
kuris, panasu, kad, nesupranti kas tai yra apskritai.
krc, dar tokio shudmalio protingu apsimetusio seniai nebuvau sutikes.

> O kalbat labiau apie buitį, tai reflektorinis puikiai randa savo
> paskirtį: virtuvėje, vonioje, drabužinėse, koridorių, prieškambario,
> veidrodžių apšvietimui. Tai čia lubinis. Apie interjerini/dekoratyvų,

tai NX pletiesi? nx kartoji tai, ka as pradzioj rasiau? nx aiskini apie
reflektoriu paskirti, kuri ir taip aiski? kitu lempuciu paskirties ir
sviesumo tai niekaip nekeicia. ir tos kitos lemputes - irgi halogenai.
ir apskritai - esi mates, kaip sviecia kambary 300W 230V halogenas?
tokie irgi zinok naudojami patalpu apsvietimui, ir toli tiem tavo
dvylikaviolciam shudais plaukti iki jo sviesos. taip kad slepkis su savo
nevykeliskom parduotuves lentynu teorijom, ne visi parduotuvese,
voniose, tulikuose ir rusiuose gyvena.