Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-20 00:05:18
On 2013.12.19 23:59, Laimis wrote:

> O tau 20W daugiau nei 10W? Ir kiek kartų daugiau? Čiupinėji ir lygini
> kiek kartų daugiau, nes suvokimas, matai, kitoks, ezoterinis-Codec'inis
> ir nepakanka žinojimo, kad fiziškai ir matematiškai — 2x daugiau?

o biologiskai?

> Lygiai taip pat su šviesa; liumenai reiškia šviesos galią. Ar dabar
> pradėsi čia vartyti, kad suvokimas — netiesinis ir realiai 2x daugiau
> liumenų nereiškia 2x daugiau juntamos šviesos?

bingo. sveikas atrades anatomija. visi zmogaus jutikliai yra
logaritiminiai. ypac rega ir klausa. 2x daugiau sviesos nera 2x
sviesiau. 2x daugiau vatu kolonelej nera du kart garsiau. keista kad
tokius rasinius rasineji sitokiu elementariu dalyku nezinodamas.

> Bet liuksų žinok irgi 2x daugiau. Ir jei tau jų kaip sykis 2x trūksta
> iki normalaus/darbinio apšvietimo, tai va tau ir atsakymas, kad įsisukęs
> kokybiškus 12 V halogenus tu juos ir susirinksi praktiškai nekeisdamas
> galios.
>
> Bet taip, lyginau. Turiu 230 V halogenus. Ir esu matęs ne vienoje
> vietoje, kaip šviečia 12 V (ir būtent IRC).

aha. dar pasakyt kad su masinos lempom lyginai.
as tai i ta pacia skyle balduose buvau sukises abieju itampu halogenus.
sakai as ant tiek aklas ir kitoks nei tu, kad nepamaciau didziulio skirtumo?