Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: Sail
Data: 2013-12-17 12:44:36
Matai, cia tavo jausmai tokie. O mes faktus megstam.

Atsidarai cia:
http://www2.philips.de/licht/onlineacademy/samples/el_halogenl.pdf
Eini 7 puslapi.

Ten palyginti 220 halogenai su 12 V. Informacija gamintojo.

Puslapio virsuj gali pasigoogletranslatint jei vokiskai neskaitai, bet
parasyta mazdaug taip:

"12V zemos itampos halogenai yra 2-3 kart efektyvesni, nei 220V"

Ka iskart galima ir matyti, pajungus salia 220V ir 12V to paties galingumo
halogena.