Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: Levas
Data: 2013-12-19 22:10:15
del to rasiau "jei neperskaiciuoja". Jei paimti koki halogena ir
uzdaryti i ta matavimo burbula, matematiskai suvienodinti... blia gal ir
gautusi tas tavo sviesos srautas... :)

Esme tame, kad mane nervina, kai aiskina, kad kryptinga sviesa dafiga
apsviecia ir labai labai didelis geris. Ir dievina halogenus. O poto
ateini pas tokius i svecius- tamsu kaip shiknoje... atsiprasau, kaip
muziejuje, ir apsviestos tik lokalios vieteles.
O pardavejai (ir gamintojai) naudojasi sviesos skaiciavimo subtilybem ir
papila pasakiskus skaicius. Vieni raso sviesos srauta kostmini, kiti
perveda ta saules zuikuti i dar keistesnius vienetus. O rezultatas
visada tas pats- tamsu.

--
Bye, Levas

--