Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: MRT
Data: 2013-12-23 10:25:44
> Codec'as pasiėmė skaičius (pradinius duomenis) iš vienos operos ir pritaikė juos apšvietimui: kaip stipriau nešviečia 12 V vs 230
> V. Nedaug prasmės komentuoti tokios matematikos, nes *praktiškai* „pradiniai duomenys“ yra visai kitokie. Ir 2-3 kartų marketingas
> praktiškai veikia.

Toje matematikoj ko gero daugiau prasmes nei jusu tuos halo-fleime dalyvaut..

Tuo labiau apie tuos reflektorius, kai is esmes Codec'as savo svietuva komentuoja:
"mano pvz: pilnai kambari ryskiai apsviesti reikia vienintelej svetaineje. ten kabo 6x 60W halogeninis sviestuvas"
na taip, dar kazkas "virtuvej sudeti LED'ai, bet su laiku mesiu juos lauk ir sudesiu normalius halogenus"

Nekilo mintis, kad tame sviestuve reflektoriniai is principo nedziugintu ir gal bent vienam
kambariui nera to 2X-3X? .. nes jei ne reflektoriniai halo, tai tokios dideles eko kaip ir ner.

Ziurek Codec'as drauga rado: