Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: Laimis
Data: 2014-01-14 09:52:58
MRT rašė:

> Cia jau kaip paziuresi:
>
> MRT: O tai ko pries tai ant tu reflektoriniu tema nukreipei?
> Laimis: A to, kad Codec'as pradėjo juos lyginti.
> CodeC: nepisk proto. trecia karta neieskosiu tavo posto, kuriame tu
> pirmas pradejai reflektoriais dziaugtis.
> Laimis: Konfūzinanti retrospektyva Codec'ui <..>
> MRT: Del objektyvumo ir tau truputis konfuzo: "Laimis: <..> Tegu
> Codec'as suranda reflektorinius <..>"
> Laimis: Dėl objektyvumo, tai čia nėra jokio konfūzo. Nes <..> blabla..

Tai, kad ir kaip bežiūrėsi visa retrospektyva — kaip ant delno. Codec'as
pradėjo lyginti reflektorinius 12 V vs 230 V halogenus ir sapalioti apie
dvylikavolčių kitokią paskirtį, spektrą. Tačiau pasiėmė iš
senstelėjusios nuorodos kapsulinių halogenų duomenis ir pradėjo jais
grįsti savo išvedžiojimus (matot, nė velnio jos daugiau nešviečia;
ekonomiškai neapsimoka, 12 V — nesąmonė ir pan.). Aš gi priminiau, kad
reflektorinių (labiausiai/plačiausiai paplitusių halogeninių namų
apšvietime ir kurios buvo jo pačio lygintos) atveju situacija yra
stipriai skirtinga, nes net ir pačios geriausios 230 V gu'škės
neišspaudžia daugiau 7-8 lm/W, kai tuo tarpu kokybiškiausi
dvylikavolčiai šviečia 15+ lm/W ir dar ilgai groja (4-5 kh). Na, o
paskui dar teko priminti, kad ir kapsulinės šviečia žymiai stipriau.
Tai, kur čia konfūzas? Kad veltui skaičiavai? :-)