Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-17 14:11:14
On 12/17/2013 01:58 PM, Sail wrote:
> O kodel 19=100?

galiu atsakyt :)
tavo skaiciavimas is esmes atspinti realia situacija, t.y. zmones kalba
ir galvoja viena, bet realiai daro visai ka kita.
konkreciai: as skaiciuoju, kiek maziau sviesos gausiu naudodamas tiek
pat energijos, tu skaiciuoji, kiek daugiau sviesos gausi, naudoamas
DAUGIAU energijos, nes pamirsti trafo nuostolius. dar konkreciau:
ateina meistras ir sako - 4x50W 230V bus shudas, dekit 4x50W 12V. maziau
elektros ims. tai yra realybe. tai is tikruju yra danziausiai minimas ir
zmonems aiskinamas 'privalumas'. nes reikia kazkuo pagrysti trafu ir ju
irengimui reikalingas sanaudas (pinigus). finale elektros ima daugiau,
aisku, sviecia kazkiek ryskiau. meistras teisus butu sakydamas, dekit 4x
30W 12V - svies panasiai, elektros ims biski maziau.
bet kai ptada parduos trafa? mano pasiulymas butu kitoks - dekit 5x 50W
230V - turesi paprastesne, pigesne, patikimesne sistema, tolygesni
apsvietima, naturalesne sviesa. tas pacias energijos sanaudas,
nesigilinant i keliu procentu nuokrypi i viena arba kita puse.