Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: azartas
Data: 2013-12-16 17:03:37
O čia kaip kam - pas mane taupiau 16 valandų įjungtą taupiąją laikyti, nes
darbas namie prie kompo. Dabartiniu metu gi atsikeli tamsoj ir visą dieną
tamsoj, tai bijau ir pagalvoti, kas būtų, jei reiktų su kaitrinėmis
šviestis :)
Šiaip gi nėra universalaus recepto, kiekvienas daiktas ar situacija turi
savo ypatybes, tad jas reikia ir įvertinti. Koridoriuje ir tualete pas
mane be jokių abejonių kaitrinės, kai perdegs - paskaičiuosiu, gal jau
apsimoka ir LEDines pirkti. Nes kol kas man skaičiavimais jos
neapsimokančios vis dar.