Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: Sail
Data: 2013-12-17 13:30:43
na, kas liecia matematika bandom pasigincyt truputi, siaip, del idomumo:

12V duoda 19 liumenu vatui
220V duoda 13.66 liumeno vatui.

skirtumas 5.33 liumeno/vatui.
Kas sudaro kiek procentu, lyginant su 220V lemputes liumenais?

5.33/13.66 = 39%

Man iseina tiek. Trafas tiek neprapisa, elektroninio naudingumas virs 90%