Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-16 17:49:06
On 12/16/2013 05:13 PM, Dainiushas wrote:
> yra halogenai 140W E27, šviečia daug. Bet 3x23W GE atpisą tą lempą
> neabejotinai :). BLogiausia su tom kaitrinėm, kad randi šviestuvą, o ten
> 60W max. Na nešviečia tokios nieko. Ir tenka dėt CFL'us.

as manau raktas i ekonomija yra teisingas apsvietimo sistemos projektas,
o ne taupiosios lemputes. vietinis apsvietimas, keliu tasku perjungejai,
dimmer'iai, automatika, etc ir pan...
mano pvz: pilnai kambari ryskiai apsviesti reikia vienintelej
svetaineje. ten kabo 6x 60W halogeninis sviestuvas, kuri gali ijungti
dalimis. sujungus viska - saule. norisi maziau - ijungi maziau lempuciu
tiesiog. visur kitur - vietinis pasvietimas, torserai, su dimeriais ir
pan. virtuvej sudeti LED'ai, bet su laiku mesiu juos lauk ir sudesiu
normalius halogenus, nes tamsu. visokiuose koridoriuose, vonioj, tulike,
sandeliuke ir pan - sviesa dega salyginai tiek trumpai ir taip daznai
junginejama, kad net neverta svarstyti apie kazkokias taupiasias lemputes.
didziausia problema yra laiptinej su automatika - nera galingu kaitriniu
lempuciu, todel tamsu. ot zjb padare ES! ekonomija ir taip butu, nes
isijungia kai eini, poto issijungia.
normaliai suprojektuotoj apsvietimo sistemoj NIEKAIP nesutaupysi su tom
taupiosiom lamputem, o kitos prasmes jas naudot nera.