Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-20 09:03:09
On 12/20/2013 08:59 AM, Tomas wrote:

> Tai ką žmogaus akis mato ir smegenai suvokia kaip "panašiai" pamatavus
> prietaisu gali skirtis kelis kartus.

nu. o tai kas as sakau cia jau kiek - n - dienu ?:)
mano esminis teiginys ir buvo, kad naudoti 12V halogenus *patalpos*
apsvietimui yra briedas, nes sudejus tos pacios galios halogenus
sviesumo padidejimas akims yra nykstamas. kur jie tinka ir aktualus irgi
rasiau, taip kad galim baigt paskaitu cikla man rodos.