Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: Tomas
Data: 2013-12-20 09:17:48
Iš esmės viskas labai paprasta. Jei kamuoja nerimas, galima paskaityti
higienos normas kuriose surašytas rekomenduojamas apšviestumas. Dėl
šventos ramybės rekomendacijas padauginti iš paranojos koeficiento kuris
galėtų būti kažkur tarp 1 ir π, susimodeliuoti savo patalpas su lempom
kokiame nors dialuxe ir tada spręsti ką daryt.

Bet bendrai paėmus tai žmogui giliai pabarabanu ar ant virtuvės
darbastalio 500lx, ar 5000lx ... Va jei ten 50lx tai blogai, bet
blogumas paprastai jaučiamas ir be gudrių skaičiavimų.