Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: Laimis
Data: 2013-12-19 22:52:06
Levas rašė:
> кароче, aš matuoju daikto apšvietimą, o ne tai kas išlekia iš lempos. Ir
> niekaip nesugebu žodžiais paaiškinti savo mintį. :)

Daikto apšvietimas yra liumenai iš ploto. Niekur nepabėgsi nuo liumenų :-)
Jei lempa išmeta į 90° kampą kokius 500 lm, tai priklausomai nuo to,
kokiame aukštyje ta lampiečka ir kokį šviesos apskritimą (plotu) ji
nupiešia ant paviršiaus, gauni apšvitą (liuksus). Jei lempa į šitą kampą
išmeta 2x mažiau liumenų, tai nereikia būti labai protingu norint
suvokti, kad ir apšvita bus 2x silpnesnė. Taip, šiame kampe bus
intensyvumo/apšvitos variacijos, tačiau jei lemputės spinduliuoja
panašiai kryptingai (panašiu kampu), tai ir šviesos/apšvitos bus 2x mažiau.