Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-21 20:12:12
On 2013.12.20 16:56, Laimis wrote:

> [...]
> nuomonės liumenais, kaip nešviečia 12 V halogenai, bet paaiškėjus, kad
> jie šviečia, prasidėjo atmazai, kaip Codec'as subjektyviai tą šviesumą
> suvokia.
> Sekant tokiais logikos ir argumentacijos vingiais, apskritai neverta
> lyginti 12 V vs 240 V, nes subjektyviai gali atrodyti (o net jei
> neatrodo, tai norint visada galima taip teigti ir net įsikalbėti), kad
> mažiau efektyvus 240 V halogenas šviečia ryškiau. Ir atvirkščiai.
>
> Pradėjau nuo reflektorinių, nes pirmas pradėjai jas lyginti. O ir kas be

gal nebegerk? pasiskrolink ir paziurek ka pradzioj lyginau.
tavo postas, kur pirma kart paminetos reflektorines lempos:

On 2013.12.19 20:46, Laimis wrote:> MRT rašė:

 > Jo, tik ten lygintos kapsulinės. Tegu Codec'as suranda reflektorinius
 > 230 W halogenus su bent 8 lm/W, kai tuo tarpu tikrai galima įsigyti
 > rasti dvylikavolčius IRC halogenus su 15+ lm/W (Philips Masterline ES,
 > Brilliant, Osram Decostar 51 ECO)

nu ir jeigu be reflektoriniu namu apsvietimui tu nematai variantu, tai
as nematau apie ka su tavim dar pesiotis. tikek kuo tiki.

> Kažkokio rimtesnio source'o, nei wikipedia apie nvk nepateikei. Beje, ir
> kam tas nvk skaičiavimų briedas? Ką nori tuo pagrįsti? Taigi
> subjektyviai tu gali visiškai jausti kitaip ir tau nvk nafig nereikia.

apie jutimo subjektyvuma as tau jau rasiau. tu bukai tai neigi.
jeigu matai wikipedijoj klaidu - pataisyk, zmones tau padekos.
as irg prasiau, kad tu savo teorija kazkuo pagristum, nes kolkas dar
nesigavo. labai miela skaityt saltinio rimtumo kritika, kai pats
apskritai dar jokio nepateikiai.

> Skirtumas atsiranda, kai nusiperki *kokybiškus* halogenus. Kad ir kokius
> kokybiškus pirktum 240 V, jie tesiekia ~8 lm/W. O štai va 12 V — 15+ lm/W.
> Bet ai pamiršau, skirtumas gi subjektyviai atsiranda. Man tik keista,
> kaip tau dar nepasirodė, kad 12 V halogenas šviečia blogiau? O jei
> švietė jie panašiai, tai žinok kokybiškas 12 V halogenas šviestų
> panašiai, kaip 240 V 20 W halogenas, tačiau dvylikavolčio galia būtų
> bemaž 2x mažesnė.

tai sakau buvo abu philipsai. dar dabar kurnors rusy voliojasi, kadanors
surasiu.
tai kokio zvaigzdziu metalo turi buti halogenai, kad ju n.k. taip
skirtusi? tipo 12V philipsas - jau nepapuola i ta grupe, kuri sviecia 2x
ryskiau uz 230V philipsus? ir jei gerai supratau tave, tai 20W 12V nuo
20W 230V neturi labai skirtis, nes per silpni? kiek vatu turi skirtis?
kad kazkaip kuo vatu daugiau, tuo aukstos itampos halogenai geriau
sviecia. tai gal tu sukonkretink visgi, kas skiriasi ir kas ne?
500W 12V halogenu kazkaip isvis itariu nerasi. tai ka lyginimam? 20W
nera skirtumo, 35W yra? 50W yra? pagal visas siulo storumo teoremas tai
kuo mazesne galia tuo didesnis skirtumas turetu buti? bet vat nera...
100W jau nebera ka lygint...