Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-17 11:14:20
On 12/17/2013 10:49 AM, Dainiushas wrote:
> bet jie nihuja nešviečia tie 220V halogenai :).

nu taip taip. sugeria sviesa :)
vat idomu nezinodamas ar 12V ar 240V sviecia, atspetum.
man tai jie sviecia daugiau nei puikiai.
kad skiriasi - sutinku. ale siaip pasidomejus, tai vaizdas toks:
12V skirti is arti apsviesti daiktus, paveikslus, juvelyrika, mesa ir
t.t. t.y. ju spektras kitoks - ne naturalus. juos daro su daugiau
ivairiu (siauru) apsvietimo kampu.
bilekuris gamintojas ta raso, pilni forumai tos info. 240 V halogenai
skirti bendram patalpos apsvietimui. ju spektras yra naturaliausias,
silciausias.
intesyvumas pacios lemputes taip, kazkiek skiriasi prie tu paciu vatu
del storesnio siulo ir didesnes sroves.
transofrmatoriu naudingumo k. manau pats susirasi - juk elektronikoj
gaudaisi. apsvietime tikrai ne kazkokie stebuklingi trafai is zvaigzdziu
metalo. impulsinis tr. >80% jau turi buti su active PFC.
nzn ar tokie buna apsvietimo tr. apie toroidu n.k. gal isvis nesiplesim.
aplamai, kas liecia energijos ekonomija - infos googlej, pas gamintojus,
forumuose pilna - 240 V finale IS TINKLO taupesni.
del temperaturos, ypac imontuojamu 'downlights' - 12V lempos siluma
atiduoda i galine dali, 240V - i prieki. siaip labai teoriskai,
imontavimui i lubas yra skirti 240V. 12V skirti montuoti ten, kur
laisvai ventiliuojasi galine dalis - baldus, laikiklius, stovelius,
sviestuvus ir t.t.
del degimo - dega. visiems. infos daxuja. dega ne laidai, dega
kontaktai, tiek pacios lempos, tiek sviestuvo. del dideliu sroviu ir
mazo kontakto ploto ir aukstos temperaturos. apskritai, 12V pagrindine
tiksline paskirtis - saugumas del zemos itampos kur tai aktualu ir
panaudojimas ten, kur nestabili tinklo itampa, nes zymiai atparesni
itampos suoliams nei 240V. bet ten, kur itampa stabili, ilgiau tarnauja
240V lempos ir patys sviestuvai.
12V kisimas visur kur papuole, i lubas ir t.t. - tokia pat masine niekuo
nepagrysta psichoze kaip ir taupios lempos.
linksmiausiai tai vat atrodo nieko apie elektra neraukianciu 'meistru'
svaiciojimai apie 30% mazesnes elektros sanaudas susidejus 12V
halogenus... :)