Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: Sail
Data: 2013-12-17 13:57:20
O kodel 19=100?

As kazkaip galvojau, kad 13.66=100

Tada gausim, kiek liumenu daugiau turi 12v lyginant su 220V. Gausim 39%

Tarkim, kad viena lempa duoda 20 liumenu vatui, kita 10. Mano supratimu,
geresnioji duoda 100% daugiau liumenu.
Tavo skaiciavimu blogesnioji duoda 50% maziau nei geresne.

O realiai abu teisus esam. Procentai dalykas santykinis. Tiesiog jei zada
atlyginima pakelti 100%, juk tikiesi, kad gausi dvigubai daugiau?