Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: skaitytojas
Data: 2013-12-16 23:09:54
tikrai ne gamintojas kaltas. As manyciau, gal instaliacija kazka itakoja, ar
kokie itapos suoliai. Tarkim bute virtuveje sviestuvas is 3 lempu, tai
perdega turbut po lempa kas pusmeti. Ir sukamos buvo ir Osram, ir Philips,
ir bevardes lenkiskos ar kiniskos. O stai vonioje/tulike isukta taupioji
koks tai fufliakas, bet viena galingiausiu, kokia buvau rades ermitaze tuo
metu (30W?) sviete apie 3-4 metus, nors virtuveje tikrai buvo reciau
junginejama, nei tulike ir vonios patalpoje.