Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: Laimis
Data: 2013-12-23 15:40:48
Tomas rašė:

> Šitoje vietoj tai jau tamsta teigia konkretų bullshitą ;)

Konkretūs, tai tik skaičiai. Ir jie ne bullshit'as. O dėl apšvietimo
galima pasiginčyti. Jei nepastebėjai, tai daugumos parduotuvių, kurios
masina ryškia ir malonia šviesa, apšvietimas — reflektorinis. Ir
nebūtinai tik prekystalinės zonos (nors jos ir paryškintos). Nieko
keisto: apšvietimas ne taškinis, o paskirstytas ir naudingai
koncentruotas (o ne blankiai išsklaidytas atspindžių nuo lubų ir sienų,
grindų) ir gali būti lanksčiai keičiamas (ryškumo zonos). Tai jau
preferencijos, bet didesniame kambaryje vienas didelis master šviestuvas
su 300 W šviesos centre (ir dar su tamsesniu interjeru) mano galva —
didelis nesusipratimas.
O kalbat labiau apie buitį, tai reflektorinis puikiai randa savo
paskirtį: virtuvėje, vonioje, drabužinėse, koridorių, prieškambario,
veidrodžių apšvietimui. Tai čia lubinis. Apie interjerini/dekoratyvų,
jau nebeverta plėstis.