Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-21 22:19:26
On 2013.12.19 22:39, Laimis wrote:

> [...]
>
> Niekas lyg ir neteigia, kad labai siauro kampo spot'iniai halogenai
> švies plačiai ir stipriai. Jie švies labai stipriai ir labai siaurai.
> Tačiau, jei vidutinio ir plataus kampo halogen'ai (12 V vs 240 V)
> šviečia 2x skirtingai, tai ir teigiu, kad Codec'as esmingai klysta
> aiškindamas apie 12 V apšvietimo neefektyvumą, nes lubiniam apšvietimui
> 12V halogenai (KOKYBIŠKI; eiliniai tesiekia 10-13 lm/W) duoda ir 2x
> daugiau šviesos, nei 240 V. Net su prastais toroidais/trafais, tai vis
> tiek daugiau, nei 50% daugiau šviesos esant tai pačiai galiai.

kas yra lubinis apsvietimas? tuoj jauciu pasakysi, kad == tom gaidiskom
reflektorinem lempom i gipsa sukaisiotom, kurios realiai vitrinose
tiktais pasiteisina ir gal dar balduose, bet ten jau galios mazenes.
NORMALUS lubinis apsvietimas visu pirma yra be jokiu reflektoriu. tu gal
sviestuvo normalaus (ir ju kainu) nesi mates, tai gal pasidomek pradzioj
pries rekdamas.
koks skirtumas normaliu halogeniniu lempuciu (ne reflektoriu) sviesumo
tarp 12V ir 230V - jau seniai issiaiskinom - 28%. dar nuimk bent 5-10%
trafo nuostoliams ir REALYBEJE, normaliam sviestuve tu ta skirtuma tik
su sviesos matuokliu pamatysi, ne su akim.