Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-22 15:46:01
On 2013.12.22 03:04, Laimis wrote:

> Codec'ai tu nelaimingas. Kas čia pradėjo lietis apie 12 V halogenus ir
> kaip jie nešviečia?

nzn kas tau ten pradejo lietis. kad 12V nesviecia - niekur nerasiau.
atsirado labai didelis noras iskraipyt zodzius ir i asmeniskumus eit?
greit Evaldo leveli pasieksi. suprantu, abydna, kai kazkuo patikejes ir
nepasidomejes imi arsiai ginti savo nuomone ir tenka susitaikyt su
ablomu. ir man taip keleta kartu buvo. nieko - pasveiksi.

> Tau deja, bet 12 V halogeninis apšvietimas nesibaigia. Net jei jis
> nepagrįstai baigiasi Codec'o namuose, tačiau visur kitus jis turi ir
> ekonominę prasmę.

kitiem ir tikejimo zodis turi prasme.

> O ko nepaaiškinti. Korpusas/dydis apriboja. Na, nėra tokio paplitusio
> standarto, katras būtų sulyg 60W lampiečka. Per gilu ar suprasi?

tai jau pripazysti, kad nera tokiu 12V halogenu, kuriuos butu prasme
pirkt PATALPU apsvietimui?