Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: Dainiushas
Data: 2013-12-17 10:49:06
bet jie nihuja nešviečia tie 220V halogenai :).

Ir esmė ne elektroj, o tame kiek tų lepučių reikia, kad pasiekt norimą
šviesą.

Transformatoriaus n/k tikrai ne 60%, išsilydytų jis
Lizda nedega, kažkokie eiliniai keraminiai iš Senukų
implusiniai maistai laiko, kitaiski, kelių rūšių, tiesa - apkrauti su
~20% atsarga, o ne užmesta, nes "ai, px, laikys" :)

On 2013.12.16 20:36, CodeC wrote:

> [...]
> tuo tarpu ten kur 12V halogenai, uz...sau as juos keist. beto, ne vien
> lemputes, o visus lizdus-sviestuvus. supirkau jau poto gerus, nepigius.
> tai iseinant jau ir tie juntamai pasvile buvo. issimi halogena, visos
> kojos juodos apsvile, lizdo kontaktai taip pat. su laiku svyla vis
> labiau ir smarkiau, kontaktai zirzia, lempos mirkcioja.
> naxuja tos dideles sroves ir papildomi trafai - niekaip as neikertu :)
> panasiai kaip su taupiom lempom. sviesa tiek 40, tiek 60 tiek 300 W
> turimu halogenu - puiki. tikrai daugiau niekad nei vieno 12V halogeno

>>> dalimis. sujungus viska - saule. norisi maziau - ijungi maziau lempuciu
>>> tiesiog. visur kitur - vietinis pasvietimas, torserai, su dimeriais ir