Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-20 09:19:19
On 12/20/2013 02:23 AM, Laimis wrote:

> A Codec'ui nors ir 1,4 (šaknis iš intensyvumų santykio); tai niekaip
> nekeičia fakto, kad šviesos yra 2x daugiau: kaip kas kokiame interjere
> teiksis tai suvokti. Nes galima apšvietimo „triukais“ sužaisti ir taip,
> kad ir su tais pačiais liumenais gerokai pašviesėtų, tačiau jei reikėtų
> liuksų artimojo lauko apžiūrai, tai nekiltų daug klausimų, kad 500
> liuksų yra way stipriau, nei 250 liuksų.

o tu pastebejai kaip tu keiti subjecta palengva? kazkaip palengva
pradejai nuo reflektoriu palyginimo. nes, lyg nerefletorines sviecia
panasiai. poto jau jo nebeliko. tai as kuo toliau tuo labiau nebeikertu
ka tu nori irodyt? kazkokio rimtesnio sorso, kad 12V subjektyviai
sviecia 2x sviesiau - nepateikei. poto jau pats pripazinai, kad 2x
liumenu nera tolygu 2x sviesiau. tai gal vis del to prieinam kokios nors
isvados, apie konkretu dalyka - idejus toj pacioj vietoj tos pacios
galios skirtingos itampos halogena netampa zenkliai sviesiau. nes pradet
lygint viska is karto - reflektoriu, kampu, interjero, atspalvio
skirtumus, tai yra diskusija apie nieka.
as tai kalbejau apie paprasta paprastiems zmonems aktualu klausima -
kokius halogenus instaliuoti patalpu apsvietimui ir ten visi (ok -
dauguma) tikisi sutaupyti susideje 12V. galim ties situo klausimu
susikoncentruot?

> [...]
> išsigelbėjimo šiaudą, bet kokia gerokai silpnesnė lemputė gali iš
> tikrųjų „šviesti“ šviesiau ir ryškiau. Gali, jei nusiteiksime, pakeisime
> interjerą, apšvietimo intensyvumo profilį, spalvinę temperatūrą, žolės
> dylerį ir t.t. Tačiau, jei tomis pačiomis sąlygomis dvigubiname šviesos
> srautą , tai ir suvokiamo šviesumo padidėjimo reikėtų tikėtis
> panašaus/reikšmingo. Yra ir dar vienas niuansas: kad ir stipriai
> ryškesnis būtų apšvietimas, gana greitai prie jo adaptuojamasi, todėl
> tampa labai subjektyvu/problematiška palyginti (kas buvo ir kas yra).

nu tai ziurek zemiau - as ta testa kaip ir dariau.

> Tu joks ne unikumas, tačiau neaišku ką tu ten kišai į skylę ir ką

du philips halogenus. vienas 12V kitas 230W abudu po 20W. viena po trafo
kitas pries trafa pajungiau. sviete gerai abudu. ar tau labai 'norisi'
preziumuot, kad 12V nusipirkau pigiausia, 230V brangiausia ir tada
lyginau ?:)

> tikėjaisi pamatyti. Jau rašiau, kad eiliniai/ekonominiai dvylikavolčiai
> sukasi 10-13 lm/W ribose. Galėjai ir nematyti didelio skirtumo, nes jo
> (didelio) paprasčiausiai ir nebuvo.

sorry tada as pameciau siulo gala.
tai kada tas skirtumas ir kodel atsiranda?