Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: MRT
Data: 2014-01-15 09:59:57
> Atsakyk man, pats sau ir Codec'ui į šiuos klausimus:
>
> 1.) Kokiems halogenams <...>

Jus halo-expertai, tai i situs klausimus ir pasilikit sau..

> Visi šie klausimai pagaminti iš codec'o teiginių, kuriuos jis paskui pamiršo, nes jis reflektorinių apskritai neturėjo omenyje.
> Ne, ne, ne...

<..>

> Jei būtum tikslus, tai parašytum, kad Sail'as tik pateikė nuorodą. Ir vieną gamintojo teiginio citatą/vertimą: „12 V žemos įtampos
> halogenai yra 2-3 kart efektyvesni, nei 220“.

Sail: Matai, cia tavo jausmai tokie. O mes faktus megstam.
Sail: Atsidarai cia:
Sail: http://www2.philips.de/licht/onlineacademy/samples/el_halogenl.pdf
Sail: Eini 7 puslapi.

Kur liepe ten ir nuejo.. jei nepastebejai, as prisijungiau tik prie skaiciu..
Nei vieno mano komentaro, kuris halo geriau/blogiau ir pan.

> O skaičiuoti pradėjo Codec'as, bet nesuprato, ką skaičiuoja (ir kokius skaičiukus ima, ką lygina). Po to sekė mano priminimas, ką
> reikia skaičiuoti ir lyginti.

Kokius pradinius duomenis dave, tuos ir skaiciavo..
O kad Sail tau nepalankius pateike skaiciukus, tai ne Codec'o bedos.

> Tai ko netenkina mano atsakymas?
> Žr. aukščiau, į keturis klausimus ir kodėl aš turėjau priminti reflektorines matematikos Codec'ui... :-)

Netenkina, nes beveik svarioj fleimo atsakoj, atitempei
"tarp eiluciu" kituose fleimo kampuose isbarstytus argumentus.

OK, man jau dahalogenocki.. risu tema.. vis vien ko gero nepripazinsi,
kad Sail'as parode skaiciukus (gal jis nesuprato, ka rado ir kiek ta info nepasenus?),
o CodeC'as teisingiau nei Sail matematiskai juos sudeliojo (ats jam palankus, tai jam kitu skaiciu ieskot ner tolko).

Po tavo patikslinimu tai ka norejau, tai suskaiciavom:

> Man rodos, kad paprasčiau, praktiškiau ir aiškiau skaičiuoti/orientuotis koeficientais: 40_su_0,90nk vs 65; taupesnioji sistema
> suvartoja ~0,68 pradinio kiekio.

Geri 12V taupo.. lyginant su gerais 230V apie 1,5 karto (=trecdaliu) maziau elektros.
Taip pat susidare ispudis, kad lengviau rast gerus 12V, nei gerus 230V.
Todel prielaida, kad belekoks 12V vs. belekoks 230V gal ir gali but ir 2X+ maziau elektros.
Na ir kad butu ramu - jei jau liustra skirta 230V, tai gal jos modifikuot jau nereik.
Kai daroma naujai - lubos/laidai/trafai/skyles_lubose/cokoliai ir pan. << zr. skaiciukus ir intrepretuotis.