Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-20 00:08:20
On 2013.12.20 00:04, Dainiushas wrote:
> beveik jokio skirtumo - reiktų pamatuot. nenustebčiau, jei nustebtum :)

o gali atsakyt - nx matuot? ir siaip, dar niekur nemaciau ipastinto
kazkiokio rimtesnio saltinio, kuris pateiktu ir pagristu *n.k.* 2-3x
geresni 12V naudai. as wiki nuoroda daviau. ten raso, kad n.k. didesnis
viso labo 0.5%. nzn - gal neteisingai raso? bet kaip yra teisingai
kolkas irgi nieks neparase. as tai liumenu su trim vietom po kablelio
nematau tiesiogiai - matau stala apsviesta.