Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-20 00:01:14
On 2013.12.19 23:52, Dainiushas wrote:
> galiu pasakyt, tarybinio buto virtuvėj mažytėj, 240V 3x50W - tamsu kaip
> subinėj. Pas mane virš virtuvės 6x35W 12V - na kitas reikalas. Ir kabo
> dar pusmetriu aukščiau jie....

itariu nieko absoliuciai nesakantis palyginimas. nes sviesumo pojutis
patalpoj priklauso nuo daug ko, ne vien nuo vatu.
pas mane vonioj 230W 3x 50W - realiai tiek net nereik.
lygint reiktu lygiavertiskai - tas pats sviesos saltiniu skaicius, ta
pati patalpa, ta pati sviesos saltiniu vieta ir tipas. kad skirtusi tik
itampa.
as buvau virtuvej vietoj 12V 3x 20W sudejes tokius pat 230V. realiai
beveik jokio skirtumo.