Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-17 13:40:08
On 12/17/2013 01:32 PM, Sail wrote:
> na, kas liecia matematika bandom pasigincyt truputi, siaip, del idomumo:
>
> 12V duoda 19 liumenu vatui
> 220V duoda 13.66 liumeno vatui.
>
> skirtumas 5.33 liumeno/vatui.
> Kas sudaro kiek procentu, lyginant su 220V lemputes liumenais?
>
> 5.33/13.66 = 39%

tu dar ir matematikas geras :) pabandyk is naujo. man tai vistiek
gaunasi 28%.

> Man iseina tiek. Trafas tiek neprapisa, elektroninio naudingumas virs 90%

nu tarkim, gero trafo gal ir siekia tiek n.k. tai finale, susipirkes
tikrai gerus ir brangius trafus, sviestuvus ir lemputes, turesi keleto
procentu islosima. susipirkes maziau brangius kinietiskus tikrai turesi
keleto procentu pralosima, degancius kontaktus ir to pasekoj dazniau
keiciamus sviestuvus ir lempas.
jau nekalbant, kad labai daug argumentu siaip praleidai pro ausis
pavadines juos jausmais :)
taip kad - monkes biznis tie 12V :)