Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: Laimis
Data: 2013-12-22 15:58:35
Edvinas rašė:

> Matai kaip. O vat man kaip tik tos tradicinės lemputės šviečiančios
> aplinkui yra labai tinkamos bendram apšvietimui. O vat reflektoriniai
> halogenai su savo 36 laipsniais - nesvarbu kokie ten jie galingi bebūtų
> - bendram apšvietimui visiškai netinka.

Pas tave ryškiai susukti $ūdini halogenai. Jei skaitei viską, tai
susirasi nuorodą, kaip šviečia skirtingi halogenai.
Nėra stebuklų: nuo lubų atsispindi tik nedidelė dalis kritusios šviesos;
kryptingi halogenai (o kas verčia tave pirkt 36°; yra 60°) lemia didesnę
bendro ploto apšvitą. O su siauresniu kryptingumu galima formuoti
ryškias lokalias zonas.