Tema: Re: mistika su taupanciom lemputem
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-16 23:13:54
On 2013.12.16 23:05, DasI wrote:

> Sheip 12V halogenai zhenkliai daugiau shviesos isgauna prie tu pachiu vatu.
> O minetu bedu nebuna jei normali pravodke ir trafai.

bet transformatoriai toli grazu neturi 100% naudingumo koeficiento.
paprastu jis buna apie 60-70%, LABAI kokybisku impulsiniu teoriskai >80%
buna. nesidomejau, koks nk sutinkamas apsvietimo trafuose.
net jeigu finale kazkiek ir sviesiau 12V sviecia prie tu paciu vatu is
tinklo (kuom abejoju), tai vertint tada reikia ir instaliacijos
isbrangima, lempuciu kainas.
o kas del patvarumo - kazkaip tendencija, kad 240 V halogenam px ta
instaliacija, o vat 12V ir kazkieno kito daryta svilo, ir mano daryta
svilo. tai gal ten jei sudesi kazkokius labai mandrus lizdus ir
patronus, kur labai geras kontaktu prispaudimas, gal ir nesvils, bet
tada kainuos viskas tiek, kad nu man net juokinga pagalvot apie
ekonomine to prasme.