Tema: Re: Del DAC
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2013-11-14 13:21:14
Aš nepirkčiau, kol neaišku ką jie duoda ir ar Tau jie reikalingi.
Bet Tau spręsti. O variantų yra daug aplink, ir naujų, ir naudotų
pasirinkimas nemažas, tik domėkis. Aišku, per dieną to nepadarysi.
Naim aš pardavinėjau, bet jau iškeliavo pas naują šeimininką. Bet yra ir
daugiau pasirinkimo, tik sumą apsibrėžk, kiek gali skirti. Faktas tas, kad
Tau reikia domėtis aparatais, kurie nauji kainuoja nuo 3000-4000Lt, tuomet
jausi skirtumą. Tokie pat naudoti kainuos 1500-2000Lt, jei nelabai seni. Jei
norisi daugiau pakalbėti, parašyk savo kontaktus.