Tema: Re: Del DAC
Autorius: Icetom
Data: 2013-11-13 10:44:14
> Na kagi, sildosi namie jau nuo sestadienio du DAC'ai -  rDAC'as ir
> rPAC'as...

O dėl ko tau tas rPAC? Jis juk visiškai biudžetinis modelis.

> bet viso to rezultatas apgailetinas - groja taip pat kaip integruotos
> abieju kompu plokstes...

Keistoka, kad visiškai nėra skirtumo. Taip pat skambat per rPAC ir rDAC
pajungus per USB? Gal stiprintuvas nesugeba perduoti "informacijos" ? Jei
turi galimybę, pabandyk su kitu stiprintuvu.

> Tiesa, USB laidai pajungti ant abieju DAC'u paprasti (vienas is ju buvo
> pakuotej su rPAC'u), bet ar tai gali turetui labai dideles itakos, kad
> nesigirdetu skirtumo nuo integruoto audio? :)

Neturėtų tiek daug įtakoti, bet geriau nusipirk tokį HAMA USB laidą
(nekainuoja mln.). Man jis pasirodė geriausia, ką galima nusipirkti iš
nebrangių USB laidų ir gana storas yra:
http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=00053741

> Kas keisciausia kad va ir integruota korta pradejo kazkaip normaliau
> groti, kai vietoj 7metru kabelio pajungiau su trumpesniu ir normalesniu...

Nuoširdžiai patariu nusipirk per skelbimus naudotus, originalius (nekarpytus
ar perlituotus) Nordost BlueHeaven (senesnį modelį) tarblokinius ir Nordost
BlueHeaven Rev II  kolonėlių laidus. Tau jų labai ilgam užteks.... Bet, net
ir biudžetinis naudotas Nordost Dreamcaster yra labai geras tarblokinis
laidas, jei nenori daug investuoti į tarblokinius laidus:
http://www.hifix.co.uk/graphics/pics/large/19123.jpg
http://www.hifix.co.uk/graphics/pics/large/101898.jpg
http://www.hifix.co.uk/graphics/pics/large/101899.jpg