Tema: Re: Del DAC
Autorius: Tomas
Data: 2013-10-30 10:12:37
Taip, tas variantas apmastytas irgi, bet nutarta kad ausines bus veliau, kai
noresiu smagiai pasiklausyti muzikos "pries miega". o dabar namie vistiek
reikalingas garsas per koloneles, tuo labiau kad ne as vienas klausau,
visada ijungta kokia nors fonine muzika, kuri jau tikrai pradeda erzinti,
nes kaip bebutu keista siuo metu kokybiskiausiai skamba pas mane radija per
FM tiuneri, kompo integruota plokste isvis kazkoks kosmaras... CD
kaitaliojimai irgi jauciu kad keliauja po truputi istorijon, tad belieka
kazkaip ta kompa priversti groti...