Tema: Re: Del DAC
Autorius: ROOTS
Data: 2013-10-30 14:44:41
neatsake nieks del DACo kuri as imeciau, 160euru, nu plius dar kainuotu
atsiuntimas iki lt, paemimas is pardavejo, nu kokie 200eur gautusi maximum.
jei jo dar nieks ten nenupirko, neskambinau, neklausiau. ir neaisku ar tas
dacas verta demesio

"Tomas"  wrote in message news:l4qu6t$v4i$1@trimpas.omnitel.net...

Pakalbam geriau apie DAC'us :) Nes vis del to taip jau gaunasi, kad bet
kuriuio atveju teks man ji pirmiausiai isigyti. Ir vis del to linkstu
pradzioj prie paprastesnio egzemplioriaus (1-2 kLt). Tad konkreciai kas nors
klauset pvz rDAC, CA Dac MAgic ar galu gale ir ta pati Pioneer N-50 USB DAC
rezimu? Kaip butu ju tarpusavio palyginimas pagal kokybe, taip pat kokie
atsiliepimai apie cia pasiulyta MF M1? KAakaip man labiau uzkliuvo rDAC, bei
ypac jo jaunesnis brolis irDAC (su Burr-Brown/TI PCM1796). Beja, pastarasis
pagamintas net pagal atseit legendini Arcam D33 :) Bet kiek cia
marketinginis triukas kiek tiesa, nera aisku :)

---