Tema: Re: Del DAC
Autorius: Tomas
Data: 2013-11-13 11:18:11
Ka as zinau, maitinimo saltinis toks: Fortron FSP600-50ARN 600W 85+ (80PLUS
BRONZE)/ ATX12V v2.3/ Silent 120mm FAN
Garso plokste motinineje integruota jau rasiau kokia...
Tai kaip po velniu visi raso kad tarp praktiskai bet kokio DAC ir
integruotos kortos skirtumas AKIVAIZDUS? Nu niekaip nesuvokiu :) Per kokias
sistemas cia reikia klausytis tada ?