Tema: Re: Del DAC
Autorius: ROOTS
Data: 2013-10-30 14:43:08
nu koncertai ne tik kokybiskai muzikai klausyt, kokybiskai cd paklausyt per
ausines galima
koncertai paklausyt grupe gyvai, taip pat tusas
ne lietuvoj irgi ne visi koncai idaliu garsu buna :)

"CodeC"  wrote in message news:l4qtli$uij$1@trimpas.omnitel.net...

On 10/30/2013 02:19 PM, ROOTS wrote:
> o ka reiskia klausyt?
> tipo atsisedi vakare pries koloneles ir klausai valanda kita?  kiti
> seimos nariai kazkur kitur tusinasi?
> as tai tokiam paklausymui vaikstau i koncertus.

jei bendrai tai taip. ir tai tikrai buna retai. todel ausines ir
parasiau pirmu numeriu.
koncertai, tai nepyk, bet 99% tusui, o ne kokybisko garso klausymui.
nera ten garso kokybes, kaip po tokios, isskyrus auksto lygio akustinius
koncertus, kurie:

a) lietuvoj praktiskai nevyksta
b) dauguma atveju tie, kuriu muzika man patinka, jau nebegroja

---