Tema: Re: Del DAC
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2013-11-13 17:25:42
o jeigu vietoj loudness tiesiok garseu pasileist? ;)

"Tomas"  wrote in message news:l5vqdn$ote$1@trimpas.omnitel.net...

OJ tiksliai, pamirsau dar pasakyti kad tame mano Denon PMA700AE ijungtas
turi buti "loudness" mygtukas, be jo visisika pieva, tikrai garsas tampa
bukas bukas, ne del to kad sumazeja zemu ar aukstu dazniu, o tiesiog pati
scena susitraukia ant tiek kad nu tikrai nemalonu klausyt ir ijungt ji
reikia vel atgal.. Tembru abu reguliatoriai ant 0 ir ju didint tikrai
nesinori... bet va tas loudness tai keistas kazkoks, net esant didesniam
garsui zenkliai itakoja garsa, nors kaip suprantu jis teoriskai prie
didesnio garso nebeturetu turet reiksmes? Nu zodziu visai as buvau uzmirses
apie sita mygtuka... :) Nu nepykit :)