Tema: Re: Del DAC
Autorius: Tomas
Data: 2013-11-13 19:42:03
Aciu uz kvietima, bet nenusimato kelioniu labai i Kauna kol kas...:)  O tai
negi pas tave niekad nebuvo noro to mygtuko ijungt vis tik? Visad visad
isjungtas budavo ant Denono 700, na arba ijungtas "pure direct" ?

"Zydrunas"  parašė naujienų news:l602rv$296$1@trimpas.omnitel.net...

Pakviesèiau á sveèius testà padaryti, bet kad að Kaune :) Savaip ádomu toks
testas bûtø...
Ið savo nesenos asmeninës patirties taip pasakysiu - kol pas tave Denon 700,
nedëk daug vilèiø, kad pajusi ðaltinio skirtumus.