Tema: Re: Del DAC
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2013-11-14 11:30:10
Naudoju CD grotuvą Arcam CD192. Dabar leidžiu per MF M1DAC'ą. Pasirodė, kad
taip geriau, bet skirtumai nedideli. Jei CodeC'as iškviestų į aklą
perklausą, negarantuoju, kad atskirčiau :). Dabar ieškau kito DAC'o, iš
gerokai aukštesnio lygio. Smalsu, ką jis galėtų duoti. Bet čia jau daugiau
išsipisinėjimai, nei esmė. Bet kai sistema groja, tai kas daugiau belieka?
Liga, ne kitaip :) :)