Tema: Re: Del DAC
Autorius: CodeC
Data: 2013-10-30 14:44:27
On 10/30/2013 02:30 PM, Tomas wrote:
> Pakalbam geriau apie DAC'us :) Nes vis del to taip jau gaunasi, kad bet
> kuriuio atveju teks man ji pirmiausiai isigyti. Ir vis del to linkstu
> pradzioj prie paprastesnio egzemplioriaus (1-2 kLt). Tad konkreciai kas
> nors klauset pvz rDAC, CA Dac MAgic ar galu gale ir ta pati Pioneer N-50
> USB DAC rezimu? Kaip butu ju tarpusavio palyginimas pagal kokybe, taip
> pat kokie atsiliepimai apie cia pasiulyta MF M1? KAakaip man labiau
> uzkliuvo rDAC, bei ypac jo jaunesnis brolis irDAC (su Burr-Brown/TI
> PCM1796). Beja, pastarasis pagamintas net pagal atseit legendini Arcam
> [...]

visi sigma delta DAC'ai 'skamba' panasiai. esu lygines 3 berods.
nepastebejau jokio esminio skirtumo. viens is ju buvo dac magic.
groja 'normaliai' ir tiek. visos legendos ir pan - marketingas ir tiek.
kas yra tikrai kitas lygis - multibit dac, non oversampling dac ir pan.
as tai isvis isdrysiu pasiulyt -
http://www.arcam.co.uk/products,rseries,usb-dacs,rPAC.htm. bijau kad bus
optimalus viduriukas tavo poreikiams :) be kruvos nereikalingu
interfeisu ir pribumbasu.
o kai noresi tikrai upgreidintis tai jau rasiau raktinius zodzius, kuria
linkme reik dairytis.
siaip gan keista, bet nei brangesni, nei pigesni 'gamykliniai' dac
neturi net tokio elementaraus dalyko kaip galvaninis atrisimas (i2s).
t.y. USB ir DAC turi bendra zeme. kai kuriais atvejais, labai patogu
turet atrisima, ypac jei turi galimybe perjungti. sito daug kur
pasigendu, ir tai turi zymiai didesne itaka ir svarba nei kitaip
pavadintas sigma delta keitiklis, kuriu visu esme ta pati - pigus
chipas, super paprasta analogine dalis po dac, beveik nereik filtru,
zodziu - pigu ir paprasta.