Tema: Re: Del DAC
Autorius: Tomas
Data: 2013-11-13 13:23:10
Na nesipykit jus cia dabar su tuo icetom, vistiek nebus aisku kuris
teisesnie, ner prasmes gi.. )
O akli testai tai jega, man patinka, ypac vakar buvau sokiruotas po testo :)
Drauge junginejo su pulteliu stiprintuvo ivestis bilekaip tarp DAC ir
integruoto kompo garso o as uzsimerkes klausiausi :) Paskui sako nafik tie
DAC'ai man reikalingi jei neatskiriu nuo integruotos plokstes, nesvarbu ar
tas uz 600 ar uz 1000 irgi jokio skirtumo tarp ju.... O labiausiai dziaugesi
kad jos nesiojamo kompo integruota korta groja mano ausimis geriau uz rDAC
uz 1000 Lt :)