Tema: Re: Del DAC
Autorius: CodeC
Data: 2013-11-01 21:47:17
On 2013.10.30 10:58, Icetom wrote:

> Nepergyvenk. Jei pasirinksi kokybiškas kolonėles, jos sugebės apsupti
> garsu visoje patalpoje. Su kokybiškomis kolonėlėmis, net fone klausant
> muziką turėsi gerą kokybę.

saldziu, karciu, svelniu ar astriu garsu?
gal baik nx viena karta seiletis kaip poetas apie ta garsa.

kalba cia BUVO jei nepastebejai apie fonine muzika.
o tu paistalioji apie kazkokius muzikos vystiklus.
teisinga akustika, sistema, realiai vercia sokinet ir krupciot - taip
pat kaip bugnu kompletkas salia grojantis - esi toki kadanors girdejes?
tavo tie visi inkilai klausomi idealiai tinka klausyt foninei muzikai,
nes daugiau nieko ir nesugeba. mazdaug tiek pat, kiek mano sony
boomboxas uz 600 lt.