Tema: Re: Del DAC
Autorius: Tomas
Data: 2013-10-30 10:27:18
Pilnai tau pritariu, bet situacija tokia, kad mano atveju nu nesigauna
kitaip, visi bombaxai mane vistiek erzins, nes zinau kad bus nuolat ijungti
kai namie ne vienas busiu. O muzika planuoju KLAUSYTI, kai namie nieko nebus
ir tam netrukdys, o kad ne vienam bunant namie fonas visteik bus grojamas,
tai ir noriu kad jis grotu bent jau per ta pacia sistema kuri bus skirta ir
KLAUSYMUI :) O tiems atvejams kai noresiu PASIKLAUSYTI kai kas nors namie
trukdys, bus ateity ausines. Na cia gal nelabai suprasi ka primaliau, bet
vienaip ar kitaip as noriu ta esama sistema padaryt kazkiek grojancia, ir
jau po to galvoti ko papildomai truksta...