Tema: Re: Del DAC
Autorius: CodeC
Data: 2013-11-13 14:20:36
On 11/13/2013 02:13 PM, Tomas wrote:
> OJ tiksliai, pamirsau dar pasakyti kad tame mano Denon PMA700AE ijungtas
> turi buti "loudness" mygtukas, be jo visisika pieva, tikrai garsas tampa
> bukas bukas, ne del to kad sumazeja zemu ar aukstu dazniu, o tiesiog
> pati scena susitraukia ant tiek kad nu tikrai nemalonu klausyt ir ijungt
> ji reikia vel atgal.. Tembru abu reguliatoriai ant 0 ir ju didint tikrai
> nesinori... bet va tas loudness tai keistas kazkoks, net esant didesniam
> garsui zenkliai itakoja garsa, nors kaip suprantu jis teoriskai prie
> didesnio garso nebeturetu turet reiksmes? Nu zodziu visai as buvau
> [...]

tikras loudness tai siaip yra berods 2x R ir 2x C pasyvus komponentai
ant garso reguliatoriaus ir su filtru bloku nieko bendro neturi, jis
isijungia/issijungia atskirai. kaip pas tave padaryta nzn, bet jeigu
nera mechaninio jungtuko arba reles, kuri FIZISKAI signala perjungia
tiesiai i galios stiprintuva apeinant visus filtru blokus, tai tada
gaiduva. tokius stiprintuvus reik mest per borta.